My computer goes mad

Åååå jag ska nog egentligen inte svära men jag är så jäk.. oj! Men aja, jag är extremt arg och trött på min dator just nu... Den får för sig att när jag snackar med någon på skype på ska det stänga av sig.. och så poppar det upp en "ERROR" ruta.. verkligen kul.. not.


» :)

Hej!
Älskar din blogg, har bara några frågor!
1. hur gjorde du din egna design?
2. Hur gjorde du så det snöar vid din header?
3. Hur ändra du typ text på kommentera knapp, och ovanför rutor och sånt ?
4. Hur fick du din proofilbild såå stor ?
Är ny, och fattar ingenting, tacksam för svar, kram<3

Svar: Hej! Jag tackar så mycket för det!

1. Jag har inte gjort den, jag har bara snott mallen från http://exeggutor.se/ och lagt in egna bilder + ändrat lite text.
2. Snön vid min header följde med design-mallarna jag laddade ner från http://exeggutor.se/
3. Det kom också med i designen som jag laddade ner.
4. Jag la upp en bild och satte i den bland mina kodmallar tror jag.

Det är jättesvårt att förklara, men gör som jag, prova dig fram så blir du tillslut nöjd. Googla gärna lite på det också. Det har hjälpt mig jättemycket! :)
Kram<3
Louise Nilsson

2013-02-28 // 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback