Lördagsmys med Bea

Natten till idag sov Bea och jag över här hos mig. Jag hoppas dock inte jag smittade henne under natten för jag har lyckats bli förkyld - igen! anyway, vi hängde med min pappa till maxi och där köpte vi lite frukt och blockchoklad som vi sedan smälte på kvällen efter att melodifestivalen hade varit. Igår deltog Ulrik Munther förresten. Så jag satt spänt och väntade på att de skulle ropa att Ulrik hade gått vidare till final, vilket han gjorde. Jag röstade på han 2 gånger.. Mer tänkte jag inte göra.. Men i finalen. Då jävlar!
Efter det sov vi ute i mitt "extrahus", men innan vi somnade tittade vi på Pretty Little Liars och snackade med lite olika människor.
 
Men nu ska jag ta och titta på några How I Met Your Mother episoder. Adiós!



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback