Kom nu baby så dansar vi! ;)

Hej igen ! :)
Nu har jag precis varit och haft en danslektion. När jag kom dit möttes jag av en liten överraskning. Det har kanske börjat nya i gruppen. Asså jag kanske inte ska vara för negativ men det trodde jag då inte att det skulle göra. Ännu värre är de att de nya är minst två år yngre än oss och är inte på samma nivå som oss. De kan kanske bli bättre men vi som är såkallade gamla i gruppen kan inte göra de lite mer avancerade rörelserna för då hinner de inte med.
Aja övrigtsätt så gick lektionen bra.

nu tänkte jag typ duscha sen ska jag äta lite. Känner av att min hals inte mår så bra, fast de kan vara inbillning för min mamma är sjuk och jag kände inte av något förrän hon frågade. :P
Aah men de blir att dricka mycket vatten för min del. Vill vara hyfsat frisk på tisdag för då är de skolfotografering.

Puss hörni! :love:




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback