Ååå huvudvärk <3

Eller nej jag hatar skiten ! Kan ju fan inte koncentrera mig på läxan. Ååå Gud vad trevligt asså ! Kan bero på att jag är rätt hungrig ...
Ska nog kanske pausa lite från läxarbetet. Jag förstår inte... Man går relativt långa dagar i skolan... Jag går till tre alla dagar förutom fredag, då slutar jag vid tjugo i två eller något. Sen förväntar sig skolan att man ska göra ev massa läxa ! Nu ska jag återberätta en text i engelskan, kunna en massa ord i spanskan, läsa ut en bok i svenskan ( och jag är inte så förtjust i att läsa ), och kunna vissa saker i so:n
Usch, plus att nu i åttan så ska man ju få betyg, vilket innebär att jag måste jobba extra hårt i år!
äsch, jag hoppas inte jag har tröttat ut er totalt nu.

Puss puss :love:




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback