23 september 2012

Hej allihopa!
Idag har jag spelat match. De blev 5-0 till Asarum, fast det blev bättre denna gången än förra mot dem! :) då förlorade vi med 8-0 ;)
Sen jag kom hem har jag försökt läsa ut den där boken. Har ca 100 sidor kvar :C pust! Jag orkar inte ! Fast jag måste !
Snart ska jag dansa, de ska då bli kul kan jag tycka! :)
När jag sen äntligen kommer hem igen så ska jag verkligen sträckläsa!
Sen ska jag om jag hinner snacka med Bea (om hon vill) på Skype :) de känns som evigheter sedan !! :(



Nu ska jag snacka om något som inte är så himla kul att prata om, kan jag tycka.
Idag, exakt för 3 år sedan dog min morfar. Ni kanske tror att jag är jätteledsen och deprimerad över detta, men om jag ska vara ärlig så känner jag inte så mycket. I ju med jag nästan aldrig träffade min morfar så blev de inte så där. Jag blev ju väldigt ledsen när jag fick beskedet i morse. Men de försvann efter några månader. Visst saknar jag honom, men inte som jag skulle gjort om jag hade träffat honom mera.


Anyway, jag hoppas ni har haft en bra söndag! Så skriver jag mer senare eller något ^^

Puuuuuuss! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback