2 september 2012

Hejhej! :)
Idag har jag spelat match.. Vi mötte Rödeby och resultatet blev 3-0 till Rödeby.. Att vi aldrig vinner! Hah, jaja men nästa match blir en enkel match. Då möter vi Listerby. Hah, de suger. :P I alla fall är de det jag har hört från alla i mitt lag. Sist vi mötte dem så lyckades vår mittback till och med göra mål. Trevligt. 
Jag ligger på latsidan denna helg.. Fysatan. Jag sa ju att jag skulle ta egobilder osv.. Men tänk de orkade jag inte heller göra ! 
Just nu är jag för trött för att göra de. Helt utmattad efter dagens match. Idag var jag gjorde jag nästan mål. Fast man kan ju inte precis säga att de var nära mål. Men jag sköt den mot mål! :D 
 
Vi får väl se om jag kommer ta egobilder någon dag! :) Kanske senare idag om jag har ork eller lust...  Blir ingen utefotning i alla fall. I så fall inomhusfotning. ;) 
 
Nä nu tänker jag ta och vila och lyssna på musik. Hej så länge! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback