15 september 2012

Till att börja med har helgen varit rätt bra! Eller jag kanske ska säga underbar! ^^ 
Igår så efter att jag hade städat så stack bea och jag ner till stan och köpte varsina toppar till kvällen. Vi kände inte att vi hade något plagg som vi ville dansa med eller vad man kan säga hähä. 
Discot sög, allvarlig.. de var inget roligt folk där.. i ju med de bara var nyktra som kom in så blev de ju inte så fullt ös som på hallarna. 
När vi kom hem gick vi in i min gäststuga för de var där vi skulle sova. Vi snacka lite på skype med några och tittade lite på film.. Men vi var så sjukt godissugna så vi gick och la oss. Och när vi vaknade idag vid klockan 13 så stack vi ner senare på stan och köpte de.. Väl där nere träffade vi några personer och sen bar vi oss hemåt.
Och nu ikväll har jag varit lite seg och trött men ska nu gå och lägga mig. Imorgon är de match och denna match måste vi vinna! TAGGA! 
 
Puss hej :love:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback