12 september 2012

Hejhej!
Nu är jag hemma igen efter lång dag. Först i skolan till klockan tre. Efter skolan stack Filippa, jag och Emilia till Willys och köpte en varsin sallad, för vi hade två timmar framför oss med konfirmationsläsning. För att sedan rida i en timme. Och nu är jag hemma igen! Skönt kan man ju tycka, men jag har en hel kväll framför mig med bara läxarbete. Pust!! Men imon är alla läxor och prov avklarade så då ska jag ta de lugnt, plus att alla på skolan slutar tio i två imon, för att lärarna ska på föreläsning eller något.
Även idag red jag Remy. Yey!!!!!! :D även fast han är lite seg och inte vill springa i spåret så älskar jag honom ändå! :) fantastisk häst!
Love ! ❤

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3586616/images/2012/pic_5050e5139606ee06a2618615.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback