1 september 2012

Ojojojojoj! 
Nu är de första höstdagen detta året. Hemsk.. Sommarn är nu slut helt! Känner de även i luften att de är höst på gång! Nä usch! Jag vill tillbaks till sommarn! De sena kvällarna och de fina vädret. Just nu är de bara regn och blåst. Och när solen kikar fram är de inte ens så där varmt som på sommarn. Jag kan då säga att jag är sjukt taggad till nästa sommar. :) 
 
Idag blir de kanske att åka och titta på överkast till min säng. Känner att de är dags! Har aldirg hittat just det överkast som jag vill ha. :) 
 
Annars om inte de blir av så tror jag nog att jag ska ta lite egobilder eller något. :) Känner att de behövs! :)
 
En bild från i somras när bea och jag badade i skärsjön :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback