Bloggpaus

Jag hoppas ni förlåter mig för min dåliga uppdatering på bloggen. Men nu under helgen har jag varit i Malmö med familjen och har därför inte haft tiden till att blogga! 
I fredags åkte vi till Malmö då och vi kom väl dit si så där vid åtta tiden på kvällen. Då åt vi lite god mat på T.G.I.F.
 
På lördagsmorgonen när vi tittade genom fönstret från hotellet möttes vi av turning torso! Riktigt fin utsikt från hotellet i alla fall! Men sängarna kan ta sig i röven.. tack vare dem har jag skitont i ryggen nu. 
En bild jag la upp på instagram i lördags (Där heter jag loouize om ni vill följa mig, det skulle göra mig gladast!)
 
 
Förövrigt har jag shoppat lite även fast jag inte skulle.. de var inte de allra nödvändigaste sakerna heller... och skor som var det viktigaste hittade jag inte någonstans! 
 
Men nu är jag hemma igen och imon ska jag vara med filippa och vi ska ut och fota en massa fina bilder och hon ska lära mig lite hur man fotar bra bilder! :D 
 
Godnatt och ha de så bra! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback