21 oktober 2012

Förlåt för ingen uppdatering idag men klockan halv elva imorse var jag på gudstjänst i kyrkan. Kul och så vidare ... Eller?
Efter kyrkan kom min kära Stoffe hit till mig och vi hade det skitmysigt ! Fast 'skit' är inte så mysigt så jag säger jättemysigt !
Klockan sex var jag som vanligt och dansade. Vi gick vidare så mycket idag att jag inte är säker på hur dansen går Hähäh!
Men nu ska jag gå och lägga mig för det är skola imon igen. Sista veckan innan höstlovet !!! Tiden går rätt fort ändå för nu är det redan höstlov! :)



» Anna

Älskar din blogg!!
Vem är Stoffe? Kan du inte berätta lite om han? Kraaaaam finis

Svar: Klart, de kan jag göra nån gång! :)
Louise Nilsson

2012-10-22 // 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback