18 oktober 2012

Hejhej!
Då är man hemma och ska börja baka!
För att göra en historia kort.. Jag gick direkt till Willys för att köpa hackad mandel, nonstop, råsocker och bikarbonat :) jag som inte brukar köpa sånt på Willys gick runt där som en jävla fjonk och förvirrade bort mig. Då gick jag till en av personalen och då svarade tanten snäsigt tillbaka med: du får fråga Louise! (Tydligen någon som jobbade där)
Min reaktion var först oj, sen tack för ingenting och sist, VEM FAN ÄR LOUISE ?!?! Ja de kan man ju få undra.. Men tillslut hittade jag skiten men hittade inte färdighackad mandel utan fick köpa hel sötmandel istället. Och då ska jag ju skrapa bort skalet vilket gör att jag får koka mandeln i en minut och sen skala... Tjoho ... Vad de är jag ska baka får ni se senare hihi :3




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback