11 oktober 2012

Ni vet ju att jag inte brukar hinna blogga på onsdagar så jag brukar få blogga om onsdagen på torsdagen istället. Så de gör jag nu.
På konfan pratade vi om dop-pärlan. Så vi fick reda på lite om varför man döps och hur de går till. Lite skönt att vi fick sluta en halvtimme tidigare så att jag kunde ta de lite lugnt innan jag sen skulle åka till stallet. Då hoppade vi. Jag fick rida hästen Billy. Första gången jag galopperade på han faktiskt, och plus att vi hoppade så de var lite ovant, men de gick faktiskt bra. :)
Imon ska Bea och jag sova över hos mig. Få blir de trevliga grejer ! Vi har bestämt att vara uppe hela natten om de går som vi vill :)

Idag var de bad i skolan... Kill me !!!! Okej jag överlevde så de är lugnt men de är så drygt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback