Fitta !

Heeeej!
Jävligt surt att inte kunnat lägga upp något inlägg på min blogg för att fittappen till iPhonen suger kek.
I alla fall nu skriver jag om detta inlägg för femte gången..
I går bakade jag pepparkakor hos farmor och farfar. Riktigt fina blev de faktiskt ! Farmor hade köpt ett nytt slags spritserpåse så att man enkelt kan spritsa ut kristyr på pepparkakan. Innan har vi kört med smörpapper men det gick alltid sönder eller så blev hålet för stort. Nu kunde man klippa så att hålet blev precis som man ville.
Pluggat har jag också gjort denna helgen och det ska jag även göra imon efter skolan inför kemiprovet som är på tisdag.

Men ska nu sova för det är redan skola igen, Natti ! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback