26 november 2012

Hemma från skolan sedan klockan 10 om ni ville veta det. 
Började med att jag stressat mig till skolan när jag möts av två från min klass som är påväg från skolan. Jag undrar vart de är påväg och de säger kulturcentrum.. Så då får jag vända mig om och cykla dit istället.. När vi väl är där får jag en slags feber"grej" ungefär 10 minuter efter att jag kommit dit.. så jag fick cykla tillbaka till skolan för att besöka skolsystern som var i möte.. Väl när jag kommer dit möts jag av Bea. Hon mådde inte heller så bra..
Fiiint! 
Men i alla fall så när skolsköterskans möte var slut ringde vi våra föräldrar och gick hem. Nu har jag varit hemma i snart 5 timmar och ska nu börja med min kemi.. Har prov på det imorgon! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback