19 november 2012

Hej, inget bloggande igår tyvärr. Jag hann inte med det. Men igår steg jag upp klockan halv nio för att klockan halv tio skulle jag och filippa befinna oss i danssalen. Vi skapade en dans under 3 timmar ca. Rätt tufft och jag kan säga att jag kommer ihåg rätt mycket av den för att bara satt ihop den på några timmar. 
Sen bar det hemåt för att äta när man sen ca en timme senare skulle som vanligt träna fotboll och dansa. Det gick kanon! Nästa danslektion är den sista. Sen tar vi "jullov" från dansen.. i alla fall lektionerna, men jag tror nog att filippa och jag kommer att komma dit någon dag igen bara för att vi sakna salen så mycket. xp
 
Idag var det avslutning för småttingarna i dans. De fick visa upp sina danser för föräldrarna och sen bjöd vi dom på lite fika. Sen blev det en och någon annan lek. 
 
Just nu sitter jag med det sista från hemkunskapen. ÄNTLIGEN SNART KLAR! Som jag har längtat! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback