17 november 2012

Goddagens! 
Eller ja det är ju inte så mycket dag längre.. mer framåt kvällen. 
Idag steg jag upp vid niotiden för att sticka in till stan för att köpa skor.. gick in i 7 skoaffärer men ändå hittade jag inte ett enda par som jag skulle kunna ha! Med tanke på att jag har fotproblem så är det inte så lätt att hitta de "rätta" skorna. Antingen var de för höga i klacken, eller så hade de inte tillräckligt med stöd runt fotleden. Eller så var de så grymt fula att jag bara gick förbi dem. 
 
Nu kommer ni kanske tycka att jag är världens knasigaste men jag har en lös tand. JA det är en mjölktand! JA jag är lite efter.. Sånt här håller man ju på tills man går i 5an eller något. Jag går i åttan och har en lös tand.. Och sen har jag 2 till som jag ska tappa också! Gu va kul..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback