Värme tack!

Ja, nu är det fanimej inte sommar ! 17 grader ute och en massa regn där jag bor! Man trodde ju verkligen att denna sommar skulle bli toppen! Men nej.. Lika dålig som förra om inte värre! 
Man får väl bara hoppas att näst-nästa vecka blir fint när jag är iväg. Suck! 
 
Jag tänkte hitta på något kul som jag kan göra i min blogg. Och inte bara skriva vad jag har gjort och sånt! Kanske en hiss och diss? Eller vad tycker du? Kommentera gärna i så fall :) 
 


Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-07-14 // 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback