Tosia helgen

Hejhej! 
Nu sitter jag här och tänkte skriva lite om hur helgen har varit.
 
I fredags stack bea och jag ner på eftermiddagen/kvällen ner till stan för att gå på tosia. Senare på kvällen gick jag och familjen och åt. På lördagen stack Bea och jag ner dit vid fyra tiden kanske? Sen mötte vi några andra som vi gick med där nere. Idag var vi där nere under dagen och då åkte jag top spin (den är som klon, eller som den egentligen heter "freak out", fast denna åker upp och ner). Riktigt kul asså! synd att jag inte kunde hitta någon att åka med den igen! 
 
Men nu snart ska jag väl gå och lägga mig antar jag så jag kommer upp imon överhuvudtaget! Har ju varit sena nätter flera dagar i rad och nu känner jag mig en aning trött. 
Godnatt! 
Tröjor som vi köpte på Tosia!
 
 
Najjs! 


var med och tävla i dagens blogg i min blogg, de ända du behöver göra är att du skriver ''jag är med'' en gång räcker så drar jag en vinnare snart. för större chans följ mig via bloglovin:) lycka till
-
direkt länk: http://sandraacecilia.blogg.se/2012/july/ny-omgang.html#comment

Svar: Tack, kommer tyvärr inte in på din blogg.Men tack ändå. :)
Milsson

2012-07-10 // 22:27:57

Hej, skulle du kunna tänka dig köpa något av dess plaggen jag har sytt? Och för hur mycket? Men tänk inte på att dom är inte är väl gjorda, när du "köper" dom kommer dom vara i bra skick! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/skulle-ni-kunna-kopa-nagot.html#comment (direkt länk)
-
Skriv kommentera i min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! :P (Det med den nya blogg designen och sånt)

2012-07-11 // 00:37:37

Låter som en bra helg!

Svar: Jo, de var en sjukt rolig helg! :)
Milsson

2012-07-11 // 14:11:21

Superfin blogg!!♥
Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter: http://josefines.se/2012/june/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Kram!!

Svar: Tack, men jag deltar inte i sånna tävlingar :) Men som sagt tack ^^
Milsson

2012-07-11 // 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback