Hem ljuva hem

Ja, då var man hemma igen från en vecka på öland med Bea. Helt underbart har det varit! :) 
Här kommer lite bilder från resan. 
Vi stannade hos hennes farmor och farfar på vägen till Kalmar. Där åt vi lunch och spelade ett spel som hon alltid spelade när hon var liten. Lite kul att jag vann över henne hela tiden. Kanske nybörjartur, vad tror ni? ;) 
 

 
Fotoshoots från när vi var där.
 

 
Från ölands djur och nöjespark. Mådde inte så bra den dagen så orkade inte ta kort på alla fina djur. Tyvärr! :/

Jag hade sjukt trevligt och vi badade och solade mycket mycket. Saknar Öland men de var rätt skönt att komma hem ändå! :) 
Nu ska jag försöka installera det nya sims-spelet jag och min syrra har köpt. Det är The Sims 3 i Rampljuset. :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback