4 juli 2012

Godmorgon, eventuellt goddag för vissa andra, men för mig är det godmorgon. Just nu precis har jag vaknat och ätit frukost.

Under dan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om solen kommer fram så blir det väl att lägga sig ute i solen o sola en stund. Sen på kvällen blir det kanske att bada med familjen, om mina föräldrar har tid då alltså.

Om ni har läst lite om mig så står det att jag nästan alltid är med bästa vännen. Förra veckan eller när det var så regnade det hela tiden, och då var hon frisk. men sen i lördags, när solen kom fram så har hon varit förskyld. Och planen var i dag att vi skulle sova över i mitt studsmattetält. Men så blev det inte tyvärr. :/

Men denna hela helgen blir det att sova över hos mej och vara på "Tosia" med bästan. Det är ett slags tivoli som kommer hit där jag bor varje år. Man längtar! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback