Vi blev dagens hjältar

Hahah nä ska inte skryta nu men idag vaknade jag av att Bea ringde mig. Som de flesta är när de vaknar så var jag lite allmänt groggy och tänkte inte helt klart. Så istället för att svara så satt jag och funderade varför hon skulle ringa.. Sen ringde jag henne och hon var väldigt upprörd över att hon inte fick av sig sin ring. Och att ringen hade svullnat.. Jag gick direkt ner till mamma och på på bara någon minut var vi i bilen på väg till bea.. Mamma hade med sig en tång och med hjälp av den så knipsade mamma av ringen. Synd på en sån fin ring.. Men fingret mår nog bra nu i alla fall! Tur var väl det!
 
När jag kom hem kunde jag äntligen äta frukost. Jag blandade ihop vaniljyoghurt, müsli och banan. Gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback