Går runt som en jävla forever alone

Hej mitt namn är forever alone och jag är helt ensammen när min lilla Bea bitch är hemma från skolan idag.
Första jag tänkte på va: vartfan är den lilla ungjävel?! Och svara på kik gör hon inte heller. Sen ringde jag henne och då visade det sig att jag ringde och väckte henne. Hon har sån hemsk nackspärr så hon knappt kan röra sig. Lite dum är hon som rider när hon har nackspärr. Det blev nog inte precis bättre efter det.
Men jag hoppas hon kryar på sig så att hon kan komma imon för då är det spex i skolan. Viktigt ! Typ det roligaste som händer i skolan under höstterminen.
Sitter på ett par skåp just nu och tittar på när andra spelar pingis medan jag själv lyssnar på en låt som är i 8 minuter. Den innehåller låtar som är från år 2012 och som ligger på top-50 listan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback