AJM SÅ SÅRI

Förlåt förlåt förtlåt! FÖRLÅT att jag varit skitdålig med uppdateringen på min blogg. Men appen cpar sig på mobilen och har inte riktigt haft tillgång till en dator så har inte kunnat skriva.
Jag tänker inte berätta vad jag fick i julklapp för jag vet hur det känns när andra säger; "jag fick en..." och sen så är det en massa dyra ägodelar som man är jäkligt avis på och som får en att tro att man har världens sämsta jul.
Dock kan jag säga att jag fick lite pengar och One Directions senaste album  "Take me home".
Skrek av lycka när jag fick det. Sen fick jag ett nytt mobilskal av farmor och farfar. Men sen tar det stopp! Mer tänker jag inte berätta. Orkar inte berätta heller för det delen.
Från onsdagen till torsdagen sov jag över hos Bea. Vi hade det mys och var uppe rätt sent. Sen vaknade vi vid 10 dagen efter och åt frukost. Men sen somnade vi igen och vaknade inte förrän vid ett-tiden.
Igårkväll rensade jag igenom nästan alla mina bilder på datorn. För så seg som den var innan jag rensade datorn har den aldrig varit förut. Den är en aning snabbare nu men ska senare när jag har ork, gå igenom resten och sen även några filmer som jag inte behöver ha kvar.
Sen önskar jag mig när jag fyller år ett usb så att jag kan lägga ner ALLA mina bilder i den så att min dator inte alls är lika trög.
 
Men nu blev det rätt mycket text och jag säger God Jul!(kommer kanske lite sent, men bättre sent än aldrig!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback