3 december 2012

Suttit nu med läxan en stund. Jag har skrivit på en so-läxa som ska vara inlämnad på torsdag. Men nu snart funderar jag på att göra svenskan och fortsätta med so:n imon. Vilket liv jag har! Läxa dag ut och dag in! Skitkul osv...
 
Idag var det skitkallt ute så den fanns inte. Och nu har det börjat snöa igen. Jag gillar snö men måste de vara så kallt!? Frös ju ihjäl på vägen hem från skolan. Efter skolan väntade jag tillsammande med bea och filippa på filippas buss. Då gick vi in på katrins (ett vanligt ställe där tonåringar brukar käka på) och åt. På vägen från skolan till Katrins blev jag mulad av Viktor i min klass, TVÅ gånger! Och inte nog med det! Han gjorde det bara på mig och inte Bea eller Filippa.. Verkligen.. inte... snällt..
När filippas buss hade åkt och det var bara bea och jag kvar gick hon och jag hem tillsammans.
 
Men ska plugga vidare nu, hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback