2 December 2012

Jag skickar stora hat till blogg.se appen! Det går ju för fan aldrig att lägga upp några inlägg! Bilderna vill aldrig laddas upp även och jag har 100 i bredd på dem! Helt otroligt jobbigt! Undrar ibland varflr jag en har den appen i min iPhone för den vill ju inte funka ändå.
 
Idag har jag spelat fotbolls DM. Det gick väl så där, fast för att vara de första matcherna som vi spelat ihop med det andra laget så tyckte jag att det gick bra. Sista matchen vann vi till och med. Låter lite roligt kanske men det var första matchen som vi vann sen jag började. Jag kan ju dock säga att vi åkte ut direkt hehe..
 
I ju med det är första advent idag så är det en så kallad julskyltning nere i stan, så när jag kom hem från DM var det bara att fixa sig för att sticka ner till stan.. Bea och jag gick runt där en stund, sen skulle vi fika lite med min familj. Mysigt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback