100 frågor om mig själv


Tänkte svara på några frågor för att jag inte har något bättre för mig.

 

 

1. Tre namn jag lyssnar till: Louise, Lollo, Kukskaft (bea som kallar mig det)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögon, faktiskt.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mina långa ben.
4. Detta är jag rädd för:
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, sommar, en fin pojkvän (inte desperat, nej)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Flyga, Somna utan musik i öronen, Lyssna på en låt med rejält häftig takt utan att dansa.
7. Detta tycker jag om att göra: Sova, Dansa, Vara med vänner.
8. Detta vill jag göra just nu: Dansa
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Ensamhet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: helst längre än mig (inte superviktigt), äldre, snygg, vänlig, och man ska kunna vara sig själv med personen. 
12. Är jag kär just nu? Ohja så det smäller om det.
13. Jag vill gifta mig: Ja, gärna, men bara en gång.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Träffa One Direction och Hoppa fallskärm.
15. Min käraste ägodel: Min iPhone
16. Något jag vill ha i present: Miljontalskronor så man kan köpa vad man vill, när man vill.
17. Detta har jag på mig just nu: Shorts, tights och en tröja
18. Favoritkläder : Vet inte, lite allt möjligt som känns bra.
19. Favoritdjur: Katt o häst.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Blandat
21. Favoritlåt just nu: Pop Danthology 2012  Mashup of Top 50 Pop Songs 2012 - Dan
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Om man kan kalla något ämne roligt så är det Hemkunskap.
23. Stjärntecken: Stenbock
24. En bok jag älskar: One Direction (Har inte läst, men det är ju One Direction!)
25. En film jag älskar: Taken
26. Tv-program jag gillar: Top Model (det enda jag faktiskt har följt en hel säsong på)
27. Favoritdoft: Mansparfym
28. Detta äter jag gärna; Ben & Jerry's
29. Dricker helst: Mjölk
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Japan
32. Färg på mina ögon: Brungröna typ  
33. Min längd: runt 1.60 kanske någon cm längre.
34. Jag tror på: Mirakel
35. Jag spelar: Gitarr när jag inte har något bättre för mig, dvs falskt.
36. Person jag beundrar: Bea och Amanda
37. Så här bor jag: en en blågrön villa upp på en kulle.
38. ??:  !!
39. Det här tänder mig: Hela One Direction
40. Det här gör mig avtänd: Killar med mycket finnar (förlåt om ni har det, men det äcklar mig)
41. Favoritfärg: Har ingen
42. Favoritcitat: "Kärlek och snuva kan inte döljas"
43. En hemlighet jag vet: En? Jag har många :)
44. Bästa present jag fått: Har fått många bra, men bästa var nog när jag fyllde 2 eller 3 och fick ett dockhus som jag hade önskat mig i evigheter.
45. Senast köpta skiva: Det var Loreens skiva, fast den var till min mamma i julklapp. Annars fick jag en One Direction skiva i julklapp.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon fortfarande. 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina ögonbryn, de vill ju inte som jag vill!
48. Udda förmåga/egenskap: När jag är täppt i näsan brukar jag kunna låta som ett tåg när jag andas ut.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt.
50. Vad lyssnar du på just nu?: När bea och Amanda pratar på skype och musik.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Vet inte.. typ inget..
52. Var är dina föräldrar födda?: På sjukhus
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Adobe Flash Player
54. Vilken är din favoritrestaurang? Indiska restaurangen här jag bor.
55. När badade du i en pool senast?: I somras.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja många gånger.
57. Hur många barn vill du ha?: 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hård Rock
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Är ju förfan 14 ? (Snart 15 jaoww!)
60. Vad har du för TV-kanaler?: HAHAHA mer än dig.
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja, en gång.
62. Har du busringt någon gång?: Ja gud! Vilket fråga! Klart jag gjort!
63. Har du fått felparkeringsböter?: Ja händer varje dag... (fortfarande bara 14)
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag vill men jag tror inte att jag vågar.
66. Har du en egen trädgård? Ja.. eller nä.. men har en rejält stor tomt.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Bamse var min favorit när jag var liten.
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Ja klart! "Du gamla du fria, du fjällfeta ko" eller nåt sånt går den.
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Saknar dig
71. Favoritpizza?: Capriossa
72. Chips eller popcorn?: Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Oftast genomskinligt, jag är liksom mer basic.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ohja... vet dock inte vad de är.. heheh
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej skulle ändå inte vunnit.
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppeljuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Min familj och vi åt indisk mat.
78. Favoritchoklad?: Marabou, ljus mjölkchoklad
79. När röstade du senast?: wtf?!
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Konstig fråga, men någon gång i somras hos farmor och farfar om du nu vill veta.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Njaa, med skolan :)
82. Är du bra på matlagning? Klart! Jag äger! ;)
83. Klarar du att tanka själv?: Jaa.. om de är musik vi pratar om så ja....
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Absolut inte!
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Ja, på brunnsbadet när jag jobbade i kiosken i somras.

87. Vad var det senaste du handlade?: En Ben & Jerry.
88. Har du kräkts offentligt? Haha när jag var liten, men annars nä. :)
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: hittar den sanna kärleken.. och där mannen i mitt liv har miljarder kronor.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Beror på.
91. Har du ringt något betalnummer?: Ofc!
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Självklart, det är jag! I alla fall efter ett tags pinsamma stunder..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Min farmor
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Ja, föddes med en stor kaluffs på huvet.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Jag presenterar vem jag är och sen skriker bea i bakgrunden att jag är med henne så det är därför jag inte kan svara.
96. Vad har du i din väska?: orkar inte gå runt med en väska.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Kikar eller smsar med folk tills jag är så trött att jag nästan somnar.
98. Vad är du tacksam för idag?: Att jag vaknade..
99. Var hittade du den här listan?: På en annan liten blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Nä man får fylla i den om man nu orkar och vill det. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback