Ridning! ♥

Idag när jag kom till Bea började vi med att laga mat. Vi kokade pasta, stekte lite kött och champinjorner, och gjorde sallad. Riktigt najs må jag säga! Bea och jag är värsta kockarna asså! :D
 
 
Hoppla hoppla ! Se upp för här kommer jag på min häst! 
 
heheh, jaa men då idag har man äntligen fått rida för första gången sedan sommarlovet började. Jag fick rida en som heter Cornelia. Hon är rätt snäll, sen kan hon vara lite lat med de är bara att trycka på lite extra. Så wips, så går hon som man vill! 
 
Nu är jag lite avis på Bea, hon sitter och äter glass när vi pratar på skype, och jag själv har ingen glass hemma.. :( Och så sitter hon och smaskar för att få mig ännu mer frästad! :o Usch vad jag hatar henne just nu :( Fast jag älskar henne ändå! :love:
 
 
 
PEACE ! ☮


» Bea

Yeeeh :D

Svar: :D
Louise Nilsson

2012-08-23 // 07:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback