Regn ♥

Japp idag när man skulle cykla hem regnade det som in i bomben. Sminket rann och mina kläder är dyblöta. Usch! 
Och de ska regna imon med.. Blääää! Och just precis när man ska cykla till skolan... Bud på att ha uppsatt ! Ser dock ut som en ful apa då menmen.. 
Det blir ingen dagens outfit idag för jag hann tyvärr inte :s
 
Fatta hur jävla sur jag blev?! Pappa hade fått ett meddelande om att mobilerna hade kommit fram! Så jag fick hänga med till maxi och sen när vi hämtar ut skiten så finns bara min syrras mobil där i! Med inget sim-kort till! Och min Iphone låg inte där... Och då ringer pappa in till telenor och då säger dem att min mobil kommer tidigast på måndag?! Asså vafan?! Kunde de inte sagt de lite tidigare. Plus att pappa var tvungen att beställa simkort till dem också! 
Jävla piss! 
 
Nu är jag arg godnatt! 
 
:love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback