Kusiner och vännen

Tjao! 
Jag var som sagt idag hos bästa vännen Bea. När jag hade cyklat hem till henne var jag genomsvett! och vi bestämde oss för att bada. Dock hade jag inte tagit med mig min bikini så de blev att cykla hem till mig igen och hämta badkläder för att sedan cykla tillbaka nästan hela vägen hem till Bea för hon bor i närheten av en sjö. :)
 
Sen såg vi i skogen på väg tillbaka att de fanns blåbär, så vi cyklade hem och hämtade en burk och plockade lite. Det blev en mumsig efterätt efter att vi hade ätit china-mat :) 
 
Gott! :)
 
 
Senare idag kom kusinerna hit! Och vi ritade lite och spelade spel. De konstiga är att jag är mer trött än vad dom är... Puuh! 
 
Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback