Hemma!!

Äntligen har man kommit hem! Dryg dag var de i alla fall! högst 10 kunder var de idag! vi satt mest där och visste inte riktigt vad vi skulle göra för  vi hade redan gjort allt som man kunde göra. Så dagen har verkligen sniglat sig fram.
 
Just nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och tittar på handbolls OS. Det är Sverige som möter Ungern i semifinal. Än så länge har det gått ca 20 minuter och matchen är olidligt jämn! Sverige hinner göra ett mål sen kommer ungern göra 2, sen gör sverige två mål också, sen kommer ungern med ett.. osv. Just nu ligger det 9 - 10 mellan länderna. Och jag har flera gånger fått hålla i min dator så att den inte ska flyga ur knät. Jag spelar inte handboll men jag är inne i matchen som in i bomben! 
Men nu ska jag ta och fortsätta titta.
 
Och imorgon har jag ännu en jobbdag framför mig. Sen är jag ledig i 3 dagar och sen ska jag jobba i tre dagar igen.. Asså herre! Och snart är sommarlovet slut. :(
 
Aja ses hörrni! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback