Friiii!

Ja nu blir de inget mer jobbande för mig denna sommar! :) Nu ska jag njuta den sista veckan innan jag börjar skolan igen. Kan inte fatta. Denna sommar har gått otroligt fort! Och jag kan knappt vänta tills nästa sommarlov! Fast de ska bli rätt skönt att träffa klassen igen och komma in i rutiner :) 
Ikväll blir de att äta pizza och min käre pappa har precis kommit hem så vi ska väl mysa lite. Tyvärr är min syster inte hemma. Hon och några kompisar åkte idag till Göteborg och ska stanna där tills lördag. Jag är avis på henne. Hon shoppade för mindre än en månad och hon ska vara på Liseberg en hel dag! JAG VILL OCKSÅ DET! 
 
Och just nu sitter och jag snackar med Bea på skype. :) Trevligt..
 
Alltså de känns som om de är fredag idag! Fråga mig inte varför! :o För de vet jag ^^ Hähäh !  De är ju för att jag är ledig imorgon :) 
 
Ah, men jag skriver kanske mer senare
 
Hajsvajs! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback