Best friends?

Bitch, she's my sister.. 
 


» Moa

tack för besöket på min blogg.
men gillar du inte tårta? fint att du tycker om det andra iaf! :)

Svar: Och tack för att du besökt min :)Nej, jag tycker inte om tårta för min släkt är ganska stor, och jag har rätt många kusiner så de hände när jag var mindre att man var på många kalas. Det vill säga att alla skulle bjuda på tårta. Så de har blivit ut tjatat. Och sen vad jag minns åt jag aldrig upp hela tårtan för att jag tyckte att den var äcklig så åt bara marsipanen, menmen ;) Jag tycker väldigt mycket om resten av de du gör :)
Louise Nilsson

2012-08-13 // 17:22:27
» Bea

Heta jävlar asså ;)<3

Svar: Haha jaa ;) <3
Louise Nilsson

2012-08-14 // 00:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback