31 augusti 2012

Yeeaah... kuul.... Nu funkar inte min mobil alls! Verkligen kul... Fast snart får jag en Iphone så då blir jag glad! :D 
Men man har tur när man har en snäll pappa som lånar ut sin mobil till sin dotter. :) Fast jag längtar verkligen tills min Iphone kommer. KOM NU TACK ÄR DU SÅ SNÄLL ! Fast nää tidigast på måndag kommer den.. senast på onsdag.. Yey...
 
Nu idag har jag haft idrott i skolan (vilket jag kan tycka är korkat att sätta på en fredag). Då kan jag ju inte vara lugn och försiktig alls, så jag lyckas typ vricka min knäskål om man nu kan de.. Och jag ska ju spela match på söndag! Jag måste må bra tills dess!  
 
Och nu ikväll har jag varit på en indisk restaurang som heter Taj Mahal. Mycket god mat åt jag där! :)
 
Men nu ska jag mysa vidare innan jag ska gå och lägga mig. 
 
Godnatt :love: 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback