30 augusti 2012

Japp, typ en halvtimmes sovmorgon idag, och de är pga att alla åttor på min skola ska springa en mil... Yey... Känner mig verkligen (inte) taggad inför detta. Om en halvtimme typ kommer Ebba hem till mig och då ska vi cykla till Elljusspåret som de heter. 
 
Idag är Bea sjuk.. :( Fast liiite tro jag att hon får skylla sig själv om hon äter vetemjöl som hon inte tål. För jag köpte en Ben & Jerry's Wich. De är som en rund liten sandwich fast med lite annat i osv.
 
Så här ser den ut:



Skitgod, men innehåller gluten, så sånna som Bea bör inte äta dem. 
 
 
Men ska gå och göra i ordning resten nu. Hejdå! :love:


» Bea

JAG ÄR INTE SMART! :(

Svar: Haha nej krya på dej nu busunge! :love:
Louise Nilsson

2012-08-30 // 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback