26 augusti 2012

Hejhej! :)
 
Idag är de match som gäller. Troligtvis sista för mig.. Tror nog jag ska sluta i fotboll i alla fall. För jag lär varken hinna med läxorna eller orka som människa. Men jag ska sätta upp mig som reserv eller något. :P
 
Guuud vad jag längtar tills imorgon efter skolan! Då ska jag, min syster och pappa in till stan och troligtvis köpa en ny telefjonk! :D Jag har verkligen behov av en ny mobil. För den jag har nu går typ aldrig att ladda. Det är glapp inne i mobilen tro jag. För så fort sladden rör lite på sig så slutar den ladda. Suck! Så imon har jag kanske en Iphone 4s i hande istället för en Xperia 10 mini pro.. :D
 


» Bea

FUCK YOU!^^

Svar: Du vet har man pengar så kan man köpa de man vill ;)
Louise Nilsson

2012-08-26 // 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback