25 augusti 2012

Hejsanhejsan!
Har ni haft en lika stökig lördagsmorgon som jag har haft? Nää, tror inte heller de ni. ;) 
Snart bär de av till stan för jag och min syster ska titta ut en varsin mobil som vi hemskt gärna skulle vilja ha. Jag har tänkt att köpa en Iphone 4s och min syster en Samsung Galaxy S3. :) De blir väl att jag kanske köper ett eller två skal till telefonen också. I ju med mitt abonnemang har gått ut eller hur man kan kalla de så får jag rabatt på mobiltelefoner. Så jag lär inte förlora så mycket pengar på detta. 
 
Senare blir de att hänga med till maxi för att köpa ingredienser till kvällens matlagning. Och de lär bli mycket städande innan jag kommer att få hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Just därför kommer jag inte vara så aktiv idag på bloggen. Men jag kommer kanske skriva lite mer ikväll.
 
Och juste, De är min namnsdag idag så fick lite grejer av både föräldrar och syster.
Jag fick två pennor där de står Louise på och ett presentkort på KICKS. :D Yey!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback