24 augusti 2012

Today.... Första... Skoldagen... 
 
När jag satt där i klassrummet tänkte jag;  Jaha, då var jag här igen. Sitter vid denna bänk med några av mina klasskompisar. Vad kul... Jag undrar när vi slutar? När har vi lunch? Shit jag är skithungrig! Måste ha mat nu! Fan... önskar jag var diabetiker nu så att jag bara kan gå till kiosken och köpa en macka att äta i klassrummet. 
Oj! Där kurrade magen... Hoppas ingen hörde...
 
Jahapp! Trevliga tankar man har när man sitter i klassrummet igen efter ett sommarlov. Sen så tyckte jag att jag hade blivit rätt brun denna sommarn... Trodde jag...
Alla är rätt bruna... Varför blev inte jag så brun? Gash! Jag hatar henne för att hon kan bli så brun...
 
Sen så förstördes min glädje idag när jag kom till skolan.. Jag tänkte, yes, wow, nu går jag i åttan nu är jag stor! Men NEHEE!? Sjuorna är ju då sjuttsicken längre än mig. :o
 
Sen när vi kommer till schemat.. När min lärare la de framför mig.. Min reaktion var liksom, va är nu detta för skit? Matte,  Fysik, Biologi och Idrott PÅ EN FREDAG?!?! Vem sätter sånna lektioner på en fredag?? Schemat från sjuan var mycket bättre tycker jag.. 
 
Ahh, de var nog bara de jag ville säga om min första skoldag.. :) Nu önskar jag alla en trevlig helg! Min helg blir att hjälpa till hemma för att min kära syster har ju fyllt år nyligen. Sen på söndag ska jag stå på loppis hela förmiddagen och sen spela match sen på eftermiddan.. Ojskibojski... inte en lugn stund denna helgen..
 
Jag kan då säga att jag redan längtar till nästa helg.. ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback