23 augusti 2012

Godmorgon! 
Idag vaknade jag av att min mobil vibrerade för fullt!  Trodde den typ dampade sönder. Men sen kom jag på att jag hade bett en vän att väcka mig när han var vaken, i ju med han börjar skolan idag. Trodde han skulle skicka ett sms som, ja godmorgon! vakna nu!  Men han skrev typ tiotusen sms med samma ord som bestod av "Vakna! :D". Och de måste vara något fel på min mobil för det gick inte och svara honom när han höll på att spamma sådär! x) 
 
Idag kommer Filippa hit. Som jag sa igår ska vi diskutera dansen och kanske hitta på något annat kul. Sen blir de träning i fotboll för sista gången. Idag har jag sån träningsvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Eller jo de vet ja! Nu ska jag ner och äta frukost! :D
 
 
Chiaooo! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback