22 augusti 2012 :love:

Godmorgon! 
Inte många dagar alls av sommarlovet nu. Känns fortfarande som om de va igår som jag slutade skolan och tänkte; Nu har jag hela sommarlovet på mig att göra roliga saker med vänner och familj. 
Och nu sitter jag här och de är bara två dagar kvar innan jag börjar skolan igen. Visst har jag saknat de liiite i alla fall nu på slutet. Men sommarlovet är bästa tiden på året (förutom när jag fyller år, hihi). Men de ska även bli skönt att komma in i rutiner vilket jag absolut inte har just nu. Igår vaknade jag vid halv tolv, och idag vid halv tio.. 
Sen nu och ett år framåt ska jag gå i sån där konfirmationsgrupp, sen blir de dans som vanligt plus att jag och en kompis (som heter Filippa) ska ha två dansgrupper för barn. Och ridningen, jaa... Den ska jag fortsätta med. Dock blir de väldigt stressigt detta år. För konfirmationsgruppen är varje onsdag från klockan 16 - 18 och jag måste hinna byta om och sånt till halv sju.. :)
 
Senare ikväll ska jag och Bea rida. Jag längtar sååå för de är första gången för mig sen sommarlovet började. Just idag skiter jag i vilken häst jag kommer få.. Bara jag typ får se de andra hästarna, de som är nya. För de har jag inte heller fått se än.. Och allt de har Bea fått se.. Snacka om att jag är lite små avis på henne :P
 
Men jag ska nu gå ner och äta frukost och sedan städa mitt vääääldigt stökiga rum innan Bea kommer hit idag. :) Eller om jag ska till henne. De får vi se. 
 
 
Puss och Kram / Louise :love:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback