20 augusti 2012

Hej hopp! 
Idag fyller min syster år vilket jag kom på igårkväll och har därför inte kunnat köpa en present till henne.. hähä.. Jag får klura ut något tills ikväll då vi ska inom familjen fira henne. Vi grattade inte henne i morse för att slippa gå upp klockan halv sju, för mina föräldrar jobbar idag, så de var därför. 
Nu tänkte jag vänta lite tills Bea har vaknat för vi tänkte hitta på något idag. Jag hoppas inte hon sover bort hela dan. ^^
Min plattång fungerar nu äntligen! Den gick sönder i början av sommaren och pappa la igår äntligen sin själ i att laga den! Älskade han mest av allt igår! :D 
Fast de hade varit bättre att få en ny, för de är de jag vill ha, den är inte så bra den jag har nu och hade hellre köpt en ny, men fick jag de? Nepp..
 
Där den röda ringen är. De var där den gick sönder. Och de var den pappa bytte ut :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback