12 augusti 2012

God morgon! 
Eller kanske God eftermiddag för de som var uppe en aning tidigare. Nu undrar ni varför jag vaknade så här sent? Jo, de är troligtvis två andledningar:
  1. Jag har stigit upp tidigare än vanligt nu i tre dagar
  2. Jag är förskyld, så har därför knappt sovit någonting i natt.
Jo juste! Klockan fyra i morse vaknade jag av att jag inte kunde andas. De läskigaste jag har varit med om. Jag fick säga till pappa så han hämtade ett glas med vatten och en ipren. Sen kunde jag i alla fall somna om.
Och nu sitter jag i soffan och tittar på OS. Det lär jag göra hela dan. Och sen klockan fyra i eftermiddag/kväll så är de handbolls final som blir mellan Sverige och Frankrike. Sverige måste slå dem! Vi måste ha en till Guldmedalj! Jag är verkligen trött på alla våra silvermedaljer!! x) 
 
De dessutom sista OS-dagen idag. Synd tycker jag, men resten av min familj håller inte med. Jag väntar tills vinter-OS är, dvs om två år ungefär, 1 ½ kanske? :)
 
Men nu ska jag fortsätta att titta på OS och hoppas på att bli frisk tills jag ska jobba igen, för jag ska INTE MISSA MINA SISTA DAGAR. Jag ska jobba dem! Jaa! 
Haha lyxigt när man bara har gillat en fansida av Harry Styles och så lägger dem upp den här. Visst de var en annan Louise som hade gillat tyå 20 sidor som de bad folk att gilla bara för att få en sån. Men tur man har ändå! :) 
Sparade den direkt så fort jag såg den på facebook. :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback