10 augusti 2012

Tjena!
Förlåt för att jag inte skrev något igårkväll men jag var typ helt slut efter att ha jobbat i 8 timmar och sen både cyklat dit och hem... Puh! Så hela gårdagskvällen gick åt att kolla på OS. Så idag lär de bli desamma. Sen måste jag skynda mig hem också för klockan 18.00 ikväll är det hanbolls-semi för herrar. Det är Sverige mot Ungern. När jag sitter och tittar på handboll stör jag alla i huset.. hehh.. Jag är inte så värst intresserad i att spela handboll men att titta på när det är något lag man hejar på är kanon! Funkar bra för mig! :) 
 
Men nu ska jag kila ner och äta lite frukost och packa ner maten som jag ska ha med mig idag. :)
 
Så hörs kanske ikväll men troligtvis imon på morgonen när jag ska jobba mitt sista pass för den här veckan.
 
Jag och min jobbartröja jaooowwwi! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
♡?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback